Uzgodnienia oraz projekty PPOŻ.
Co zawiera nasza usługa?
Zajmujemy się kompleksowym przygotowaniem pełnej dokumentacji PPOŻ. wymaganej przez Państwową Straż Pożarną. Do każdej instalacji podchodzimy indywidualnie, przez co nie zawsze jest konieczność używania dodatkowych zabezpieczeń przeciwpożarowych.
Przygotujemy dla Ciebie oraz dla Twojego klienta komplet dokumentów (projekt ppoż.) Należy złożyć do odpowiedniej jednostki PSP, którą Ci wyznaczymy. Z naszą pomocą oszczędzisz swojemu klientowi niepotrzebnych formalności. To wszystko w maksymalnie jeden dzień roboczy.
Zgromadzenie danych
Wystarczy, że uzupełnisz prosty dokument, który Ci prześlemy (kliknij tutaj, aby go pobrać). Na jego podstawie wykonamy pełną dokumentacje związaną z uzgodnieniem danej instalacji.
Przygotowanie odpowiednich dokumentów
Po otrzymaniu informacji od Ciebie, od razu przystępujemy do przygotowania pełnej dokumentacji, która składa się z 4 załączników: schematu elektrycznego, projektu wykonawczego instalacji, planu sytuacyjnego oraz zawiadomienia do PSP.
Wysyłka dokumentów
Skan uzupełnionych oraz uzgodnionych dokumentów wysyłamy Ci na maila jeszcze w tym samym dniu, natomiast w kolejny dzień roboczy kurier przynosi Ci oryginalny dokument uzgodniony przez rzeczoznawcę ds. PPOŻ. Do każdego maila dołączamy szczegółową instrukcje co należy zrobić dalej. Nie zostawimy Cię z tym samego!
Chcesz dopytać o szczegóły?
Skontaktuj się z naszym specjalistą, który odpowie na wszystkie Twoje pytania: